Sociaal leren

2025-01-14 06:06:47

Gepost in: Auteur:

{title}unique casino nl Met ons team van online casino spelers en professionals verzamelen wij de nodige data en statistieken om onze website zou gebruiksvriendelijk mogelijk te houden. Ik zou zeggen; ga zo door! OneCasino biedt er een aan als welkomstbonus.casumo casino net worthnl een duidelijk en leuke website waar ik veel informatie vandaan haal over mijn grote hobby blackjack.Bobby ×Snel naar: Bonus top 5Hoe ontvang je een casino bonus? De login cookies zijn bij ons twee dagen geldig.legal online casino pa

spin casino e transfer

best casino cripple creek We verzamelen de data die wordt getoond in het reactieformulier. Andere websit 1561 Mensen gingen u voor!✔️ Kan ik een casino bonus zonder storting krijgen? Laatste update: 11 december 2018Ingesloten inhoud van derdenDe berichten op onze website kunnen een ingesloten (embedded) inhoud tonen. Een welkomstbonus is een casino bonus voor nieuwe spelers bij registratie of bij een eerste storting.live casino utan registrering

gratis gokkasten android

gratis gokkasten spelen be Ik zou zeggen; ga zo door!✔️ Kan ik een casino bonus zonder storting krijgen? Bij ons zijn de cookies een jaar geldig.online gokkasten betalen met telefoon De login cookies zijn bij ons twee dagen geldig. De belangrijkste voorwaarden waar jij als speler op moet letten, zijn de rondspeelvoorwaarden, spelbeperkingen, minimale storting, de geldigheidsdatum en eventuele maximale winsten. Wat verzamelen wij en wat moet je als bezoeker weten omtrent jouw privacy?gokkasten te huur

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >