Sociaal leren

2025-04-27 04:38:04

Gepost in: Auteur:

{title}casino online philippines Probeer deze casino spellen! Een volle kaart betekent 20x de waarde van de prijs.Wat is Monopoly Slingo?casinoeuro pl Hoe beter de prijs, des te hoger de prijs voor een extra spin. 1. Je kan genoeg spanning verwachten en er zijn grote bedragen te winnen.slot machine for free download

beste online casino einzahlungsbonus

casino bonus code december 2022 Je kan genoeg spanning verwachten en er zijn grote bedragen te winnen.Wat is Monopoly Slingo? Achter elk nummer schuit een bedrag. Prijs pakken of extra spins kopen Nadat alle reguliere spins en eventuele free spins zijn gespeeld, zijn er meerdere mogelijkheden. 26 juli 2021 Roulette Welk casinospel is beter; gokkast of roulette 14 juni 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?Extra Spins kopenAls alle reguliere spins en eventuele free spins gedaan zijn heb je de mogelijkheid om extra spins te kopen.live bingo holland casino west

jack s casino amsterdam korte leidsedwarbtraat

tutti i casino online Wij houden je op de hoogte! LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Betnation Betnation welkomstbonus tot 500 free spins! Slingo Monopoly is een erg populair spel binnen het Slingo aanbod en veel online spelers spelen dit spel.hack huuuge casino 2022 Advies is om laag in te zetten om bekend te raken met het spel. Heb je deze kaart nog niet dan schaf je die direct aan.3.mega ball casino how to play

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >