Sociaal leren

2025-03-23 16:10:52

Gepost in: Auteur:

{title}gta 5 best casino heist crew Dit wordt veelal aangegeven met een factor. Dit wordt veelal aangegeven met een factor.et je van goede huizen komen.unibet double ball roulette Als een bepaald spel verboden is, kunnen de gehanteerde pwildz casino.comercentages van het spel dat je wel ervoor kunt gebruiken, verschillen op zowel een gunstige als een ongunstige manier. Soms heeft een casino geen bonusvoorwaarden. Als er een rondspeel eis wordt gesteld van 200 euro, kan de rondspeel termijn zijn dat deze 200 euro binnen 15 dagen moet zijn gespeeld.casino amsterdam offnungszeiten

beste online casino 2022 deutschland

free fruitautomaat spelen Om het vrijspelen van bonussen toegankelijker te maken, hebben we het een en ander voor je op een rijtje gezet op een toegankelijke en zo eenvoudig mogelijke manier. Merk je dat je afdwaalt? Dit wordt veelal aangegeven met een factor.De hoogte van de bedragenOm wat voor bedragen gaat het meestal bij het vrijspelen van bonussen? Dit is misschien wel de meest prangende vraag van de beginnende speler. In het geval dat de rondspeeleis 10x storting + bonus is, en je te maken hebt met een 100% bonus van 20 euro, dan kun je heel eenvoudig de formule invullen met de laatst genoemde gegevens.betsson apuestas casino

pas holland casino

progressive side bet blackjack Dit betekent concreet dat je 400 euro in het casino moet hebben gespeeld om de bonus vrij te kunnen spelen. Dit werkt als volgt. We hebben de verschillende variabelen die van belang zijn doorgesproken.casumo casino italia Als er zou staan 50% tot 25 euro, moet je 50 euro storten om 25 euro te krijgen. Soms heeft een casino geen bonusvoorwaarden. De bonusvoorwaarden zijn er namelijk nog steeds wel degelijk, maar staan vermeld in de algemene voorwaarden.netbet casino 50 free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >