Sociaal leren

2024-09-15 16:13:20

Gepost in: Auteur:

{title}g 888 casinoKan ik het spel gratis spelen? Jij kiest de kleur en daarmee de pijl die voor jouw de multiplier bepaald. Al jarenlang maakt het bedrijf online gokkasten.casino extreme bonus Maak dus een account aan bij Unibet en je kunt het spel spelen. Pak de bonus Lees review ComeOn! Het is een live casino spel, en deze kunnen niet gratis gespeeld worden.gokken betalen met paypal

casino 1 winterthur

casino games jackpot party Zij zagen dat in heel de wereld de live casino spellen steeds populairder werden en besloten toen ook om deze markt te gaan betreden. 1561 Mensen gingen u voor! Elk rad is een ander segment. Net als bij een normale gokkast, moet je eerst een inzet plaatsen voordat je de rollen kunt laten draaien. Maximaal kun je €20 per draai inzetten. We weten dat het in andere landen al wel te spelenwildz casino visa is.bet sensation casino

online poker games australia

casino sieger kokemuksia Met een maximale inzet van €120 betekent dat een maximal uitbetaling van €960. Wat weten we tot nu toeWe kunnen nog niet al te veel zeggen over het spel, want Playtech heeft hier nog niet veel over vrijgegeven. En nu ook weer heeft het bedrijf een nieuw live casino spel ontwikkeld.casino rewards star Met een maximale inzet van €120 betekent dat een maximal uitbetaling van €960. De maximale multiplier in het bonusspel kan oplopenwildz casino visa tot 8000x. Het is een live opvolger van de al eerder ontwikkelde gokkast van deze provider: Everybody's Jackpot.big5 casino free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >