Sociaal leren

2025-03-27 03:42:53

Gepost in: Auteur:

{title}jugar blackjack gratis multijugador Wat is Fan Tan Live? Uitgebreid inzetten Rechts onder in het beeld zit een button waarmee je het aantal inzetten uit kunt breiden. Het betaald 2,85 tegen 1 uit.gokkasten jaren 80 Wat is Fan Tan Live?Big/SmallDe Big of Small inzet kun je plaatsen op of het aantal klein (1 of 2) of hoog (3 of 4) is. De uitbetalingen zijn de helft van de Nim inzet, namelijk 0,95 tegen 1.wat is gokken in spaans

nederlandse casino bonus

fruit machines north wales Inzetten kun je plaatsen op het aantal kralen dat je denkt dat over blijft. Dit betekent dat je met een inzet van 1 euro kans maakt op een winst van 2,85 euro. Zodra je geld hebt ingezet dan haalt de live dealer de deksel van de beker omhoog om de kralen te sorteren. De tweede versie komt met ingewikkeldere opties. Vervolgens wordt het deksel omhoog gehaald om te onthullen hoeveel keramische kralen er liggen. Winsten worden uitbetaald, volgende spel start weer Je krijgt bij aanvang van elk spel 15 seconden om je inzetten te plaatsen.online cash poker games us

orange line encore casino

eurocasino eu Oneven/evenMet deze weddenscwildz casino nostohap zet je geld in op een resultaat van een even aantal of oneven aantal kralen.Geavanceerde inzetoptiesNimSoortgelijk aan de Fan Bet maar je bedekt nu twee nummers in plaats van één. Hier heb je in totaal 28 inzetmogelijkheden.fruit machines casino Met even is het resultaat 2 of 4. De uitbetaling hiervan is 0,95 tegen 1. De basis van Fan Tan is simpel.lucky days casino no deposit bonus codes 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >