Sociaal leren

2025-01-19 07:50:06

Gepost in: Auteur:

{title}top 10 online casino europe De hoofdprijs valt wanneer je 6 volledige lijnen weet af te strepen op je bingokaart. Hoeveel je voor dit kaartje betaalt, kun je zelf bepalen.Spelen voor zestien mogelijke uitbetalingenJe kunt bij Deal or No Deal Live in totaal 16 mogelijke prijzen winnen.casino free slot games onlinen het televisieprogramma niet kent. Standaard zijn de bedragen 50 cent, 1 euro, 3 euro, 5 euro en 10 euro over deze vijf koffers verdeeld. Hoeveel je voor dit kaartje betaalt, kun je zelf bepalen.pokerstars casino no deposit

sieger casino askgamblers

holland casino poker reglementAls je je eerste bod hebt ontvangen, begint de fun van het Deal or No Deal spel. Het proces van opwaarderen en een koffer kiezen kun je oneindig vaak herhalen, volledig naar je eigen smaak. Hoeveel je voor dit kaartje betaalt, kun je zelf bepalen. Hoe meer je voor het ticket betaalt, hoe hoger de uiteindelijke uitbetaling kan zijn als je wint. De hoofdprijs valt wanneer je 6 volledige lijnen weet af te strepen op je bingokaart. Kies je voor No Deal?mr james casino net

m casino slots

casino nl online Standaard zijn de bedragen 50 cent, 1 euro, 3 euro, 5 euro en 10 euro over deze vijf koffers verdeeld. In totaal kun je 3 keer extra ballen aanschaffen, waardoor er totaal 35 ballen uit de machine kunnen komen. Dat is vrijwel net zo hoog als tafelspellen die je kunt spelen, die bekend staan om hun altijd hoge RTP.goldrun casino erfahrungenNaast deze twee opties kun je ook in deze fase van het spel 5 extra ballen aanschaffen. Elke koffer heeft zijn eigen prijs, die willekeurig wordt toebedeeld.Inzetwhat is leovegas casino quora, RTP en uitbetalingen van Deal or No Deal: The Big DrawMeedoen aan Deal or No Deal The Big Draw betekent spelen voor een vrij hoog RTP.seven bitcasino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >