Sociaal leren

2025-04-17 19:28:19

Gepost in: Auteur:

{title}live casino virginiaJe speelt het spel met een Return to Player percentage van 95,96. Zodra deze gevallen zijn, moet je als nieuwe speler even wachten met inzetten tot deze weer volledig voorbij zijn. Feiten ProviderPlaytechSpelLive gokkastRTP95.ideal casino 10 euro96%Veelgestelde vragen 🦬 Wat is het uitbetalingspercentage van Buffalo Blitz Live? Als het slot een winnende combinatie maakt, winnen alle spelers die op dat moment meedoen ook direct. Andere symbolen, zoals de eland, de wasbeer of de standaard kaart-symbolen zoals J, A, of K, leveren beduidend minder op.online casino top list

mega casino no deposit bonus codes 2022

roulette online terbaik Zonder overeenkomst mogen online casino’s het spel namelijk niet aanbieden. 🦬 Hoeveel winlijnen zijn er? Draait de slot dus een diamant in de winnende combinatie, kun je de uitbetaling keer 2, keer 3, keer 4 of zelfs keer 5 uitbetaald krijgen. Draait de slot dus een diamant in de winnende combinatie, kun je de uitbetaling keer 2, keer 3, keer 4 of zelfs keer 5 uitbetaald krijgen. Wat je vervolgens wint, is afhankelijk van je inzet. Voor een live slot is dit een prima RTP.casino online london

free spins no deposit microgaming

casino bonus vid registrering Zodra deze gevallen zijn, moet je als nieuwe speler even wachten met inzetten tot deze weer volledig voorbij zijn. Dit heeft alles te maken met onderhandelingen en overeenkomsten tussen de makers van het spel, in dit geval Playtech, en het online casino zelf. Let vooral goed op de buffel: die is namelijk het meeste waard.roulette spelen zonder geld Elk symbool heeft een eigen waarde. In de gratis spins bonus kun je met hetzelfde scattersymbool als in het basisspel nog meer free spins winnen. Alleen: hoe vind je die aanbieders?holland casino qr code

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >