Sociaal leren

2025-05-25 04:07:32

Gepost in: Auteur:

{title}unibet 50 casino org freeroll password De meeste casino's hebben een webpagina gewijd wedden op sport in nederlandaan informatie over de loyaliteitsprogramma's. Gangbare minimum inzetten variëren tussen €10 en €25 per hand of ronde. De dealer en andere gokkers zullen geïrriteerd raken als je lang de tijd neemt.wedden op meerdere paarden 7. Gelukkig hoef je je hier bij online casino's geen zorgen over te maken. Ze hebben meer overheadkosten dan online casino’s vanwege de dealers, energierekeningen en noodzakelijke apparatuur.casino de monte carlo dreb code

online roulette how to make money

best free casino slot apps 7. Gangbare minimum inzetten variëren tussen €10 en €25 per hand of ronde. Een algemenere etiquette is om snel te spelen, ongeacht het spel. Gangbare minimum inzetten variëren tussen €10 en €25 per hand of ronde. In veel gevallen kunt u echter ook tafelspel bonussen vinden. Vestigingen door het hele land bieden je de mogelijkheid om te gokken met vrienden en anderen.mr james casino bonus

las vegas casino chips value

bitcasino deposit bonus Ontvang direct VIP-beloningenVeel landbased casino's geven je gratis drankjes als je lang genoeg blijft gokken. Fruitautomaten bonussen komen het meest voor op online casino websites.5.casino planet win 365 Craps kent tenslotte veel verschillende inzetten en ook nog eens bijgeloof. Als je €250 stort, krijg je dus een bonus van €250 er bovenop. Je zult je dan aan moeten melden voor de VIP club om er nog van te kunnen profiteren.circus casino edinburgh poker schedule

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >