Sociaal leren

2025-04-28 21:09:28

Gepost in: Auteur:

{title}casinos nederland openWanneer jij de welkomstbonus van ComeOn! Hieronder lees je er alles over. 1561 Mensen gingen u voor!mobile casino review Welkomstbonus ComeOn! LET OP: casino bonussen zijn alleen beschikbaar voor spelers vanaf 24 jaar of ouder. Ons advies omtrent de online casino bonussen: lees altijd de bonusvoorwaarden goed door.magic red casino recensies

betzest casino

777 casino help3. We raden af om een casino bonus te gebruiken met een rondspeelvoorwaarde van 35x. We hopen dat je plezier hebt met onze spellen en dat je altijd bewust blijft van je speelgedrag. Voor nieuwe Nederlandse spelers hebben ze een aantal prachtige welkomstbonussen.Welkomstbonus van ComeOn!Ook leuk om te lezen Promoties De grootste Free Spins welkomstbonus 7 maart 2023 Nieuws Eindelijk een Free Spins Bonus bij een legaal Nederlands casino 28 december 2021 Nieuws Hoe lang duurt registreren bij een online casino?roulette online gratis demo

netbet casino fun bonus

online gokken met telefoon betalen 1561 Mensen gingen u voor!Ook leuk om te lezen Promoties De grootste Free Spins welkomstbonus 7 maart 2023 Nieuws LiveScore Bet gaat live! De welkomstbonus is te gebruiken op geselecteerde gokkasten en Evolution spellen.governor of poker 3 - texas holdem online grátisGraag benadrukken wij dat het claimen van een casino bonus niet verplicht is."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Wij houden je op de hoogte!holland casino vacatures rotterdam

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >