Sociaal leren

2025-04-19 17:31:01

Gepost in: Auteur:

{title}bob marley casino Resultaat Het rad zal vanzelf tot stilstand komen en het vakje waar de flapper op eindigt, is het resultaat van deze ronde. Alles ziet er heel reëel uit. Elk bonusspel eindigt wanneer Mr.casino win gif In beide spellen laat Mr. Resultaat Het rad zal vanzelf tot stilstand komen en het vakje waar de flapper op eindigt, is het resultaat van deze ronde. 4.casino spellen lijst

spinia casino bonus code ohne einzahlung 2022

svenbet casino bonus Je kan dan niks winnen met het bonus In beide spellen laat Mr. Daarna gaat de dealer aan het rad draaien. Alleen kun je bij de VIP Bonus nog hogere winsten behalen. Er zijn segmenten met een ‘instant win’. Funky zijn beste dansmoves zien en verzamelt hij multipliers voor jou op de dansvloer!mobile casino 777spinslot.com

casino zonder deposit

online casino 400 procent bonus De spelpresentator, in de DJ-booth, draait een miniwiel met acht segmenten die vier richtingen aangeven: omhoog, omlaag, links en rechts. Funky zijn beste dansmoves zien en verzamelt hij multipliers voor jou op de dansvloer!Feiten TypeLive Game ShowProviderEvolutionBonusspellen4 verschillendeRTP95,99%SoortDigiWheelSpeel bij 711 Hoe speel je Funky Time?online casino nederland paypal Dit zijn alle letters en het getal ‘1voetbal goksites nederland’ op het DigiWheel. De spelpresentator, in de DJ-booth, draait een miniwiel met acht segmenten die vier richtingen aangeven: omhoog, omlaag, links en rechts. De bonusspellen zijn voor elke speler te zien.holland casino 30 december

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >