Sociaal leren

2024-10-15 00:08:30

Gepost in: Auteur:

{title}bob casino uitbetalen Daarmee zorg je ervoor dat als het Rad van Fortuin in actie komt dat je er ook daadwerkelijk aan mee mag doen. Een snel spel waarbij4.online casino singapore review Het grote Rad van Fortuin komt in actie. Vanuit de live studio van Stakelogic Live presenteert een live host het spel en het meest spannende onderdeel is het bonusspel met het rad van fortuin met grote multipliers. De host loopt naar een groot Rad van Fortuin.machance casino en ligne

wedden op paarden nederland

enzo casino italia Vanuit de live studio van Stakelogic Live presenteert een live host het spel en het meest spannende onderdeel is het bonusspel met het rad van fortuin met grote multipliers.2. Al eerder deze zomer presenteerde de Nederlandse provider van live casino spellen twee nieuwe spectaculaire spellen. Super Stake Roulette en Runner8Runner Live. Naast de gokkast staat een host die het spel presenteert. De multipliers kunnen maximaal oplopen tot 5000x.3 card poker las vegas casinos

online slot free egt

blackjack öğren Links naast de host staat een groot rad van avontuur dat voor het bonusspel wordt gebruikt. Op die vakken staat 2x of 3x. Wij hebben zo’n casino al voor je geselecteerd.big win casino online Daarmee zorg je ervoor dat als het Rad van Fortuin in actie komt dat je er ook daadwerkelijk aan mee mag doen. Exclusief: Welkomstbonus tot wel 220 Free Spins Pak de bonus Lees review Veelgestelde vragen Wat is Super Wild Hold & Spin?Verberg uitleg Deze legale casino's hebben allemaal een top live casino Onze favoriet!las vegas casino gambling

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >