Sociaal leren

2025-02-18 17:04:57

Gepost in: Auteur:

{title}online casino 2022 paypal Wat direct opvalt, is dat het speelveld een heel stuk groter is. Wat direct opvalt, is dat het speelveld een heel stuk groter is. Dat betekent dat er lege ruimte op het speelveld ontstaat, die weer opgevuld moet worden.pop slot casino free chipsGonzo's Quest gebruikt het Avelanche mechanismeExplosiesAls je zo’n combinatie maakt, verdwijnen de symbolen vaak middels een grote explosie. Deze kan meedraaien op de rollen zoals een regulier symbool, maar deze kunnen ook als een soort Tetris-blokken van boven naar beneden vallen. Hier wordt ook gewunique casino 25erkt met basissymbolen en premiumsymbolen, die flink kunnen verschillen in de mogelijke uitbetalingen.casino spel spelen

keep what u win casino

m casino rewards card Ook speel je met een hoge variantie, wat winnen nog moeilijker maakt. Het achterliggende principe zelf is echter niet alleen door NetEnt te gebruiken. Dat betekent dat elke nieuwe combinatie die je maakt, een hogere uitbetaling heeft.Om het nog spannender te maken, werken sommige Avalanche-gokkasten met een multiplier. Maak je met deze nieuwe symbolen weer een winnende combinatie? Wat direct opvalt, is dat het speelveld een heel stuk groter is.casino games examples

slot games online for free

huuuge casino eventHet unieke van deze avalanche-symbolen is dat ze van het speelveld verdwijnen als je er een winnende combinatie mee hebt weten te vormen. Ook wild-symbolen, multipliers en bonusfuncties zoals gratis beurten behoren tot de mogelijkheden. Hoe je zo’n combinatie maakt, is afhankelijk van het type spel dat je speelt.best pokerstars deposit bonusNet als bij een reguliere slot is de waarde van je winnende cluster afhankelijk van het soort symbool waar het cluster uit bestaat. Ook speel je met een hoge variantie, wat winnen nog moeilijker maakt. Dat kan op een winlijn, maar ook volgens het Cluster Pays, Megaways of All Ways win principe.unique.casino es seguro

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >