Sociaal leren

2025-04-19 16:47:41

Gepost in: Auteur:

{title}casino live roulette francais Dat betekent dat de inzetperiode afgelopen is.Elke ronde krijg je 15 seconde de tijd om een inzet te plaatsen. Dit spel neemt je mee terug naar de vibes van de jaren ’80 en straalt in zijn eenvoud.q park holland casino amsterdam Gelukkig heeft Playtech een breed aanbod van deze simpele spellen!Live Hi-Lo Live Hi-Lo is een live casino spel van Playtech. Dat betekent dat de inzetperiode afgelopen is.online casino under 18

las vegas casino 1945

spin up casino review Ondanks het eenvoudige basisprincipe beleefden wij een hele hoop plezier aan dit spel.Live Hi-Lo speel je met 6 stokken van een standaard kaartspel. Wij houden je op de hoogte! 5 april 2022 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Wij hebben namelijk al gekeken naar allerlei verschillende soorten online casino’s, zodat jij dit saaie werk niet meer hoeft te doen. Het draait uiteindelijk allemaal om de vierde kaart die nu getrokken wordt: deze waarde voorspelt of de kaart hoger of lager is dan de basiskaart en dus of je deze ronde wint.vegas hero casino erfahrungen

7spins casino

live dealer casino no deposit bonus Wederom heeft Evolution bewezen dat zij zich de topper van live casino spellen mogen noemen!Om het voor iedereen die daar behoefte aan heeft net wat spannender te maken, biedt Live Hi-Lo verschillende lucratieve opties om extra bets te plaatsen.dig in elkaar gezet.app spin gratis coin master Alle jokers en alle 10’en zijn uit het spel gehaald.Elke ronde krijg je 15 seconde de tijd om een inzet te plaatsen. Wederom heeft Evolution bewezen dat zij zich de topper van live casino spellen mogen noemen!gta 5 casino rewards

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >