Sociaal leren

2025-03-19 03:49:35

Gepost in: Auteur:

{title}oyo hotel y casino las vegas Je zult Gold Vault Roulette kunnen gaan spelen zoals je gewend bent om roulette te spelen.van zoveel mogelijk multipliers. Dat doe je door in te zetten op een van de opties.casino win meme Gold Vault Roulette is een nieuw live roulette spel waarin je zoveel mogelijk goudstaven moet verzamelen.💴 Wanneer kan ik dit spel spelen?Funky Time is een live game show met een jaren '70 thema.win casino redding ca

nordicasino recension

unibet bonuscode Voor alle andere bets geldt een RTP van 97,30%.UitbetalingenHet theoretische uitbetalingspercentage is 97,30%. Dit rad bestaat uit verschillende segmenten. De maximale winst van Gold Vault Roulette is 500x je inzet. Eindigt de kogel op een getal waar jij op ingezet hebt, dan win je.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Betnation Betnation welkomstbonus tot 500 free spins!gokje wagen casino

online roulette spelen

best casino bonuses ukWat vinden wij van Gold Vault RouletteGold Vault Roulette is nu te spelen in online casino's. Hier kun je net als bij Lightning Roulette multipliers krijgen op getallen. Met de Super Gold Bar kun je tot wel 500x je inzet winnen.trada casino no deposit fun code Wij houden je op de hoogte! Dat maakt Gold Vault Roulette zeer spannend, en daarom de moeite waard om eens te proberen. Op de segmenten staan letters van woorden, getallen en bonusspellen.diamond casino daily spin

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >