Sociaal leren

2025-04-27 07:54:12

Gepost in: Auteur:

{title}casino 777 juegos gratisBij Jacks.Live casino van Jacks. Ze bieden alle mogelijke services voor het aanbieden van sportweddenschappen zoals het maken van de odds.online casino london reviewBetaalmethodenBij Jacks. Een van de eisen is dat er een eerlijke kans moet worden gegeven aan spelers om te kunnen winnen. Erg succesvol dus.jelly bean casino no deposit bonus code

jack s casino rotterdam alexandrium 3067 kw rotterdam

machine chinoise casinonl maakt het mogelijk om te spelen op een mobiele telefoon of tablet.Live versies van normale tafelspellen zoals roulette, blackjack en baccarat ontbreken niet. Dit zijn sportweddenschappen van Jacks met extra hoge odds. Als je geen zin hebt om contact op te nemen, kun je ook gebruikmaken van het Help Center. Online casino's die een Nederlandse vergunning hebben gekregen moeten aan strenge eisen voldoen en staan onder streng toezicht.nl maakt het mogelijk om te spelen op een mobiele telefoon of tablet.circus casino quievrain

wolf howl slot demo

live casino turkey In mei 2014 zijn ze afgesplitst van het moederbedrijf en sindsdien genoteerd aan de NASDAQ. Echter is hier na de legalisering van online kansspelen in Nederland geen reden meer voor.nl Slingo bij Jacks Een relatief nieuw onligta online casino your account does not have permibionnl kun je genieten van de Jack's Specials.Bij Jacks.an spelproviders aangesloten bij hun online versie.holland casino poker kalender

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >