Sociaal leren

2025-01-19 06:55:31

Gepost in: Auteur:

{title}leovegas casino free spins no deposit Het is ook belangrijk om op te passen met het gebruik van drugs en alcohol. Speelt de topscorer wel mee en hoe is het met zijn vorm?⚽ Waar kan ik wedden op voetbal?slots billionaire casino Het is essentiële informatie die vaak gratis beschikbaar is. Het is essentiële informatie die vaak gratis beschikbaar is. Lees deze artikelen goed door, want het is belangrijk om over zoveel mogelijk actuele informatie te beschikken.slotsmillion casino no deposit bonus

free unibet bonus code

mobile casino max Dit is heel goed mogelijk. Ja, als je geld hebt ingezet en je voorspelling is juist, krijg je het aangegeven geldbedrag op je saldo van je Toto account gestort. Speelt de topscorer wel mee en hoe is het met zijn vorm? Dit is heel goed mogelijk. Iedereen heeft wel een eigen favoriete club of kijkt graag naar het EK of WK voetbal. Het is van groot belang dat je over veel voetbalkennis beschikt voordat je zelf probeert te voorspellen welke club wint en / of met hoeveel doelpunten.online poker spelen zonder geld

top ten casino hotels

wildz casino uk players Het enige dat jturbo casino logine nog nodig hebt is een website of een sigarettenzaak in de buurt. En je kunt er nog geld mee verdienen ook, mits je verstand hebt van voetbal. En je kunt er nog geld mee verdienen ook, mits je verstand hebt van voetbal.casumo casino reddit Fortune Factory Studios Foxium Fruitkings Wie is er geschorst, welke spelers zijn er geblesseerd. ⚽ Wat voor soort weddenschappen zijn er?all slots online nz casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >