Sociaal leren

2025-03-27 04:46:14

Gepost in: Auteur:

{title}circus casino lier openingstijdenIk wil stoppen met gokkenKom je erachter dat je risico loopt op een gokverslaving? Ook leuk om te lezen Tips Gok je teveel? Voordat een speler kan gokken, moet de kansspelaanbieder controleren of de speler staat geregistreerd.leovegas casino perú Op onze website vind je daarnaast ook hulpverlenende instanties, als je zelf geen raad weet met je probleem.t spelen. Geen enkele strategie kan ervoor zorgen dat jij gegarandeerd winst gaat maken.roulette online free for fun

online casino games to win real money

gratis goksites blokkeren android Heel goed! Home › Kansspelautoriteit › CRUKS In oktober 2021 gaat er veel veranderen op het gebied van gokken in Nederland.Er zijn meerdere opties om jezelf een speelpauze te geven. Het voordeel van CRUKS is dat ook vrienden of familie jou in kunnen schrijven.Ik wil stoppen met gokkenKom je erachter dat je risico loopt op een gokverslaving?Wat is CRUKS?live casino zagreb

casino amsterdam zuidoost

online casino geen storting bonust spelen. En ga je juist daardoor steeds grover inzetten, omdat je denkt dat je dan toch wel een keer de jackpot wint? Deze kunnen van kwaad tot erger worden.slots casino lotto Daarom raden wij altijd aan om het CRUKS te benaderen als jij jezelf een speelpauze wilt geven. De wet KOA (Kansspelen Op Afstand) wordt van kracht. Als jij jezelf hier inschrijft, wordt toegang tot (online) casino's voor minimaal 6 maanden ontzegd.best betaalde online casino nederland

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >