Sociaal leren

2025-07-09 21:38:18

Gepost in: Auteur:

{title}unibet roulette forum Jouw koffer en nog vier koffers op de plank. Je ziet de prijzen die je had kunnen winnen verdwijnen. De kansen voor jou als speler zijn in beide uitvoeringen exact hetzelfde.casino party invitations Deze is ook zeker de moeite waard om een keer te proberen. Je hebt de keuze tussen normaal en snel. Je kunt Deal drukken of No Deal en je kunt ook nog de laatste koffer omwisselen met de jouwe als je No Deal kiest.bob casino amatic

one rewards casino woodbine

best casino with no deposit bonus Bij Deal ontvang je het geld en is dit spel over voor jou. Je hebt de keuze tussen normaal en snel. Daarna zijn er nog 5 koffers in het spel.Wat is de RTP van Deal or No Deal First Person?Verschillende snelheden in spel modusAls je Deal or No Deal First Person speelt heb je vooraf de mogelijkheid om te kiezen tussen twee verschillende tempo's waarin het spel zich afspeelt. Voor een bepaalde prijs kun je een koffer selecteren en een zwier aan het rad geven om de waarde van die specifieke koffer op te hogen.holland casino 24 uur open amsterdam

roulette online game free download

online casino vklad 1 euro First Person spellen zijn een prachtige en welkome aanvulling van d De RTP bedraagt 95,42%. De kansen voor jou als speler zijn in beide uitvoeringen exact hetzelfde.casino la fiesta en ligne Nadat deze 3 koffers zijn opengemaakt ktrada casino gamesrijg je een voorstel van de bank. Je kunt gewoon kiezen wat het beste bitrada casino gamesj jou past. Er is een hoofdkoffer die apart staat.casino bet 1000

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >