Sociaal leren

2025-04-17 19:56:38

Gepost in: Auteur:

{title}blackjack automaat holland casino Dit doe je door op “Verifieer je account” te klikken. Klik hierop. E-mail verificatie Je krijgt een melding te zien waarin staat dat je jouw e-mailadres moet verifiëren.black jack 21 online gratis Wanneer de website in Nederland live gaat, kun je kijken of het mogelijk is om met IDEAL te betalen. De populaire sporten zoals voetbal, wielrennen, tennis en Formule 1 zijn beschikbaar. Dan kom je op de homepagina van Livescore Bet en moet je alleen nog je account verifiëren.khmer mega casino online

casino roulette machine tips

online casino 10 p roulette Ja ze hebben als een van de eerste een licentie gekregen en daarmee mogen ze zich gaan richten op Nederlandse spelers. Het aanbod is beperkt, maar je hebt keuze uit een a Feiten Nederlandse vergunningJaActiefSinds 2020MoederbedrijfLiveScore GroupHoofdkantoorGibraltarClaim bonus Hoe registreer ik bij LiveScore Bet?livescorebet. Voor nieuwe Nederlandse spelers staat er een welkomstbonus klaar van €50 aan Free Bets, bij een weddenschap van minimaal €10. Doe dit met de gebruikersnaam en het wachtwoord wat je in stap 3 hebt ingevuld.las vegas casino no deposit bonus

casino bonus nl

las vegas new casino 2022 1. Je ziet vervolgens je accountlimieten weergegeven en kunt dan klikken op “Sluiten“. Op dit moment is dat nog niet bekend.casino games 77777 Ja dit is zeker mogelijk. Dit doe je door op “Verifieer je account” te klikken. E-mail verificatie Je krijgt een melding te zien waarin staat dat je jouw e-mailadres moet verifiëren.b spot jack casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >