Sociaal leren

2025-02-13 07:39:09

Gepost in: Auteur:

{title}d block europe casino Veel online casino's bieden een breed aanbod van gokkasten aan. LiveScore Bet heeft al sinds 1 oktober een vergunning van de Ksa om live te gaan in Nederland. Misschien is dit ook interessant?svenbet casino no deposit bonus code"(Vereist)" geeft vereiste velden aanLiveScore Bet gaat live! Kortom?hacienda y casinos online

holland casino rotterdam drebcode

gratis-gokken.nl Deze inschrijving is iets of wat veranderd. Op deze manier wordt jij op de hoogte gehouden van de precieze datum van lancering. Nieuws Geschreven door Evi Geplaatst op 1 februari 2022 Home › Artikelen › LiveScore Bet gaat live! LiveScore Bet heeft al sinds 1 oktober een vergunning van de Ksa om live te gaan in Nederland. Zodra dit is gelukt, doet het huisvoordeel de rest. Er zit een kern van waarheid in het feit dat je op bepaalde tijdstippen meer wint met online gokken.jack casino parking 55 and older

euro millions casino

n1 limited casinos Geschreven door Evi Geplaatst op 3 februari 2022 Home › Artikelen › Win je meer op een bepaald tijdstip? Je kunt je vooraf inschrijven tot en met 14 februari. Een gokkast roept vaak wat vragen op bij spelers.turbo casino bonus 5 euro no deposit bonus Een van deze strategieën is dat de kans groter is dat de jackpot valt op bepaalde tijdstippen. We verwachten dat dit online casino half februari 2022 live zal gaan. Ga verantwoord met je geld om en houdt er rekening mee dat het tijdstip van spelen niets te maken heeft met het winnen van de jackpot.las vegas casino s

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >