Sociaal leren

2025-02-11 18:31:25

Gepost in: Auteur:

{title}russische roulette betekenisDe verwachting is dat, zodra PlayOJO de vergunning ontvangt, ze een welkomstbonus aan zullen bieden voor de nieuwe Nederlandse spelers. 1561 Mensen gingen u voor! Zodra we dat weten zullen we vermelden of wij de bonussen de moeite waard vinden om te claimen.mobile casino echtgeld ohne einzahlung 1561 Mensen gingen u voor! Je krijgt een gratis geldbedrag of gratis spins van het online casino, maar als de voorwaarden slecht zijn, ga er dan niet op in.De verwachting is dat, zodra PlayOJO de vergunning ontvangt, ze een welkomstbonus aan zullen bieden voor de nieuwe Nederlandse spelers.online free slot machine game

roulette casino game rules

casino rewards email Toen in 2017 de Nederlandse Kansspelautoriteit de regels aanscherpte zijn ze netjes offline gegaan. Zodra we dat weten zullen we vermelden of wij de bonussen de moeite waard vinden om te claimen. De verwachting is dat PlayOJO ook een Nederlandse vergunning gaat krijgen. Zijn deze voorwaarden onredelijk, dan is het raadzaam om de bonus niet te nemen. De keuze is geheel aan jou.De vergunningaanvraag was niet volledig en Polder Casino moet dus nogtexas holdem poker online zynga even wachten.jelly bean casino login

jack casino card

c'est quoi le black jack Wij adviseren om goed na te denken als een bonus rondspeelvoorwaarden heeft die boven de 35x liggen. Het is dus belangrijk om deze voorwaarden vooraf wel even door te lezen. Er zitten altijd voorwaarden verbonden aan casino bonussen.casino online jackpot city Het is dus belangrijk om deze voorwaarden vooraf wel even door te lezen. Wellicht is het beter om dit soort bonussen links te laten liggen. Voel je dus nooit verplicht om de botexas holdem poker online zynganus te nemen.casino quinta maria

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >