Sociaal leren

2025-02-12 01:56:14

Gepost in: Auteur:

{title}casino bonus guy000 in plaats van . Hij was in staat om deze verliezen op te vangen toen de Full Tilt-cheques binnenkwamen.000.top 10 ideal casino Hij won dat event en samen verdienden ze . Daar kun je wanneer je even geen geld hebt om te spelen van profiteren. Uiteindelijk verloor hij deze sponsordeal echter na Black Friday (15 april 2011).1 euro casinos

new online casino sites

mansion bet casino Hij had ook te maken met een rechtszaak over een lening van . Ook leuk om te lezen Tips Hoe weet je wanneer je moet stoppen met gokken 7 juni 2021 Algemeen Gokken is doping voor de hersenen 17 mei 2021 Algemeen Waarom zijn gokkers zo bijgelovig?000."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Aanvankelijk alleen om de lange pokersessies door te komen. In november 2012 kon hij zijn schulden die hij had gemaakt door sportweddenschappen niet terugbetalen en ging hij naar een afkickkliniek.unique casino 10 euro free

blackjack 07 rs

casino euro erfahrungen Daar kun je wanneer je even geen geld hebt om te spelen van profiteren. Lindgren gokte en verloor miljoenen dollars aan sport.Van moord tot het niet terugbetalen van schulden en een hartaanval door het gebruik van drugs.kledingvoorschriften holland casino scheveningen Uiteindelijk verloor hij deze sponsordeal echter na Black Friday (15 april 2011). Natuurlijk is het beter om altijd gewoon met een eigen startbudget te spelen als je geld wilt winnen. Hij was in staat om deze verliezen op te vangen toen de Full Tilt-cheques binnenkwamen.hugo 2 casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >