Sociaal leren

2025-01-20 09:53:52

Gepost in: Auteur:

{title}big e casino boat De prijs van zo'n extra spin is afhankelijk van de kans op een grotere prijs. 1561 Mensen gingen u voor! Zo heb je het Joker symbool die een doos opent in de bovenstaande kolom.big city 5 casino game Slingo's zijn 5 getallen op een rij die je moet afstrepen. Alle Slingo spellen zijn te spelen op de computer, tablet en smartphone. Of je gaat gewoon door met spelen zonder de deal te accepteren of af te wijzen.texas holdem - poker king online

777 casino sign in

texas holdem poker online solverlabs Hoe beter de prijs, des te hoger de prijs voor een extra spin.2. Wat je kunt doen is om het aanbod te accepteren of verder te spelen. Wij houden je op de hoogte! Een Free Spin symbool zorgt ervoor dat je van een extra spin kan genieten. Er zit genoeg variatie in het spel en het lijkt tijdens het spelen net of je je in een televisiestudio begeeft.online roulette best

circus casino no deposit bonus codes

wildz casino nz Je moet echt uitgaan van het bankaanbod, zoveel mogelijk Slingo’s behalen of voor je eigen doos gaan. Vanaf 4 Slingo's krijg je een bankaanbod. Uiteindelijk hoe meer Slingo's je behaalt hoe hoger je winstkansen.bij welke online casino win je het meest Want niet alleen kan je nummers draaien, maar ook speciale symbolen die extra voordelen opleveren. Of je gaat gewoon door met spelen zonder de deal te accepteren of af te wijzen.Hier kun je Deal or No Deal Slingo gratis poberen Speel het spel Veelgestelde vragen Wat is het Return to Player percentage bij Deal or No Deal Slingo?casino sites met ideal

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >