Sociaal leren

2025-05-15 03:00:14

Gepost in: Auteur:

{title}casino 99 online Deze kunnen je indrukwekkende multipliers opleveren van minimaal 50x tot maximaal 500x! Het spel is al eens eerder ontwikkeld, alleen dan met een live dealer. Na verloop van tijd krijg je de logica door.link alternatif sbo casinoHet is een uniek en opwindend live casino spel.Ondertussen zal de bal automatisch in het wiel worden gebracht en rondgedraaid. Eindigt het balletje op één van de nummers waarop jij ingezet hebt?luckydays casino askgamblers

online roulette how to win

white lion casino login 1561 Mensen gingen u voor! Eindigt het balletje op één van de nummers waarop jij ingezet hebt? Tel de combinaties met bovenstaande telling en verdubbel deze nogmaals als je stenen uit onderstaand schema hebt. 1561 Mensen gingen u voor! Heb je verloren van de winnaar, maar je hebt zelf wel mooie combinaties dan kun je toch nog wat verdienen. De ontwikkelaar komt nu met een zelfde soort live spel, alleen is bij deze variant de live dealer weggelaten.blackjack bono gratis

mega moolah casino uk

unique casino.comWe raden je aan de spelregels die bij een spel zitten te raadplegen. Het spel is al eens eerder ontwikkeld, alleen dan met een live dealer. Je speelt dit spel op hoog tempo, omdat er geen live dealer aanwezig is.casino nz no deposit bonus En daarnaast biedt het je meer kansen om te winnen. Heb je verloren van de winnaar, maar je hebt zelf wel mooie combinaties dan kun je toch nog wat verdienen. 26 juli 2021 Roulette Welk casinospel is beter; gokkast of roulette 14 juni 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?online gokkasten spelen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >