Sociaal leren

2024-12-05 10:19:47

Gepost in: Auteur:

{title}gokkast simply wild gratis spelen 1561 Mensen gingen u voor! Het grootste risico wat aan een Bonus Buy zit, is dat spelers meer geld uitgeven dan zij misschien kunnen missen, in de hoop dat zij meer terugwinnen. Een van de gokkasten die online gespeeld kan worden, lichten we vandaag wat meer uit.betrouwbaar gokken online Wij houden je op de hoogte! Ook dit is niet toegestaan in Nederland. Vaak is een Bonus Buy minimaal 100x je inzet.slot machine book of ra free online

betty the yetti slot machine free

speedy casino Nieuws Geschreven door Evi Geplaatst op 14 juni 2023 Home › Artikelen › Zal Big Bass Amazon Xtreme de originele Big Bass Bonanza overtreffen? Deze gedachte is één van de symptomen die gekoppeld kan worden aan een (opkomende) gokverslaving.Buy is precies wat de naam zegt: het kopen van een bonus. Deze zal namelijk alle visjes met prijs binnen hengelen. Om die reden willen spelers graag de bonus kopen.Je begint de bonusgame met 10 Free Spins.top 10 online casino usa

casino roulette live france

holland casino poker ranking Je kunt voor een (hoog) aantal keer je inzet de bonus kopen. En de garantie dat je met de bonusgame minimaal €100 terug wint is er niet. Spelers kunnen sugar creek casino in oklahomamet een bonusgame een leuk geldbedrag winnen.bwin online casino legal Misschien heb je geluk en win je groots met de bonusgame. De misleiding van het kopenZoals hierboven gezegd is, heb je absoluut geen garantie dat je jouw bedrag om de bonus te kopen terugwint. 1561 Mensen gingen u voor!how can i win casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >