Sociaal leren

2025-04-24 09:37:01

Gepost in: Auteur:

{title}slot machine games online free no downloads Verhogen met de laagst mogelijke limieten.KlokJe kunt de klok op iemand zetten als hij teveel tijd nodig heeft in het nemen van een beslissing.sport gokken belgieLaydownAls je ervoor kiest om een sterke hand neer te leggen.eurocasino paypal Een ‘Luckbox’ laat zien dat geluk een grotere rol dan vaardigheid speelt in poker. Een ‘Luckbox’ laat zien dat geluk een grotere rol dan vaardigheid speelt in poker.en.super casino idle heroes

777 casino real money

online casino games guide In dit geval moeten er meerdere tafels geopend worden, ook wel ‘multi tafel toernooi’ genoemd.KeycardEen kaart die je hand sterk maakt. Deze structuur is uitermate geschikt voor ‘Tight’ spelers die liever hun kansen afwachten.Pocket r Als een speler een tegenstander uitschakelt, wint hij deze Bounty. In dit geval moeten er meerdere tafels geopend worden, ook wel ‘multi tafel toernooi’ genoemd.eurocasino suomi

bob casino free spins code

kasyno online holandia Wanneer iemand om de ‘Klok’ heeft gevraagd, moet de speler in een bepaalde tijd een besluit nemen; als ze hierin falen, zal hun hand dood verklaard worden. In dit geval moeten er meerdere tafels geopend worden, ook wel ‘multi tafel toernooi’ genoemd.KlokJe kunt de klok op iemand zetten als hij teveel tijd nodig heeft in het nemen van een beslissing.casino777 bonus codePPassiefEen speler die gemakkelijk fold en liever checkt in plaats van te callen of raisen.OOffsuitKaarten van verschillende suit.OrbitEen volledige rotatie van de blinden aan een pokertafel.gratis roulette spielen 777

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >