Sociaal leren

2024-10-14 22:05:30

Gepost in: Auteur:

{title}new online casino february 2022e velden aanDat is anders wanneer je bijvoorbeeld een tien enspinia casino bonus codes no deposit een zes krijgt en de dealer heeft een tien. Des te meer blackjack strategieën je kent, des te groter je winkansen.fruit machines history Zou de uitbetaling 2. Je moet deze inzet dus ook echt bekijken als een gewone sidebet. Essentiële strategieënDe keuzes die je maakt, gecombineerd met de specifieke regels van de tafel, beïnvloeden namelijk de uitkomst van het spel.free spins no deposit list

naga789 casino slot free

pokerstars casino webHeeft de dealer inderdaad blackjack, dan krijg je jouw verzekering dus dubbel betaald en verlies je jouw inzet. Maar wist je dat het gebruik van bepaalde strategieën je winkansen behoorlijk kunnen vergroten?Deze regels zijn in het voordeel van de speler. Op de strategiekaart kun je dan precies aflezen wat (volgens de kansberekening) de beste keuze is. 3. Deze sidebet is alleen mogelijk wanneer de dealer een aas krijgt.mr play casino bonus codes

fruitmachines gratis spelen

casino craps win Is er geen sprake van blackjack, dan verlies je de verzekering en speel je met je aanvankelijke inzet. Elke hand die kan worden gespeeld bij blackjack heeft een optimale vervolgkeuze.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!hot 777 casino Hierop staan alle uitkomsten die mogelijk zijn bij blackjack. Des te meer blackjack strategieën je kent, des te groter je winkansen.e velden aansugar casino cash drop

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >