Sociaal leren

2025-07-09 21:26:30

Gepost in: Auteur:

{title}maryland live casino zip code Bij het winnen van veel geld kan het casino weigeren om het geld op je bank te storten. Er zijn genoeg oneerlijke operatoren die je nadelig behandelen.Ook leuk om te lezen Algemeen Voorwaarden van een online casino lezen 19 oktober 2023 Algemeen Hoe werken casino bonussen 4 juli 2023 Algemeen Waarom is de ‘Bohuuuge casino itunes Dan is de minimale leeftijd ook 18 jaar. Uiteindelijk is de verleiding toch te groot en begin je bij een ander casino te spelen en win je een leuk bedrag. Een optie om te gebruiken is zelfuitsluiting.online casino malta belasting

roulette in casino tips

casino online australian Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit! Tijdens registratie is het gemakkelijk om valse gegevens in te vullen. Vul altijd de juiste gegevens in en ga ervan uit dat er een tijd komt dat je geld wint tijdens het spelen met echt geld. Ze gaan steeds vaker spelen, zetten steeds hoger in – en komen in slechte financiële situaties terecht.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!oordat je profiteert van een casino bonus.american poker 2 online casino

legale sportweddenschappen belgie

gratis goldrun gokkast spelen Er zijn spelers die niet de controle hebben over hun eigen speelgedrag. Er zijn genoeg spelers die het risico nemen om meerdere e-mailadressen aan te maken en vaker te registreren om simpelweg de no deposit bonus te kunnen gebruiken en er geld mee te winnen. Sommigen gebruiken hun roepnaam of geven een naam van een vriend of vriendin op.online casino new 2022 Een optie om te gebruiken is zelfuitsluiting. Ze gaan steeds vaker spelen, zetten steeds hoger in – en komen in slechte financiële situaties terecht. Zorg ervoor dat je altijd de gegevens invult die op je identificatiebewijs staat afgebeeld.mr mega casino bonus code ohne einzahlung

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >