Sociaal leren

2024-12-02 15:47:20

Gepost in: Auteur:

{title}live casino ideal• Je bent baas over je eigen geld. Nog handiger is wifi. Casino spelen op een tablet kan overalNet als een smartphone is een tablet gemakkelijk.giocare a roulette gratis Je bent spin gratis coin master androidbaas over je eigen geldHet leuke aan online casinospelen met je tablet is dat je zelf bepaald waar je mee speelt. Juist op de momenten waarop je even niets te doen hebt kun je hem tevoorschijn halen en even een casino spelletje spelen. Veel mensen will1 cent roulette casinos

online casino paypal echt geld

boom casino jammin jars bonus Het zal je dan ook niet verbazen dat de casino’s hun uiterste best doen om nieuwe deelnemers te trekken. Je kunt bijvoorbeeld gratis spins krijgen als je je inschrijft. Een casinospel is in de eerste plaats leuk en spannend om te spelen. Handig en veilig tegelijk. Makkelijk als je op reis bent of op vakantie, of zelfs als je in de wachtkamer zit bij de dokter. Het scherm is namelijk wel wat aan de kleine kant.trada casino 50 free

gratis gokkasten op mobiel

casino bonus free slots Handig en veilig tegelijk. Nieuws Geschreven door Cindy Geplaatst op 16 januari 2017 Home › Artikelen › Zijn online casino’s wel te vertrouwen? Je kunt bijvoorbeeld gratis spins krijgen als je je inschrijft.roulette online live dealer Dankzij de opkomst van mobiel internet kun je ook met je smartphone prima online gokken. Zo kun je langer spelen zonder dat je tussendoor hoeft op te laden.• Je profiteert van welkomstcadeaus.roulette jacks casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >