Sociaal leren

2025-05-20 21:32:55

Gepost in: Auteur:

{title}casino 21 holland casino Klik je bank aan om door te gaan naar de volgende stap. Je kunt nu beginnen met spelen.Klik daarna op “Registreer“.o sheas casino las vegas nevada 9. Vul je telefoonnummer in en klik op “Verstuur“. Accountgegevens invullen Hier vraagt Napoleon Sports & Casino je om je e-mailadres en een wachtwoord in te vullen.russian roulette probability

black jack geld

roulette americana online gratis Napoleon Sports & Casino heeft een app ontwikkeld wat mobiel spelen nog makkelijker maakt. Ga naar de website De eerste stap van het aanmaken van jouw account is door de website van Napoleon Sports & Casino te bezoeken.tuurlijk niet voor niets. Ga naar de website De eerste stap van het aanmaken van jouw account is door de website van Napoleon Sports & Casino te bezoeken. Account aanmaken is gelukt Zodra de storting is verwerkt en de gegevens zijn gecontroleerd, is je account aangemaakt. Napoleon Sports & Casino heeft een app ontwikkeld wat mobiel spelen nog makkelijker maakt.free spin gratis senza deposito

betchan casino no deposit bonus 2022

gokkasten uitleg4. Account aanmaken is gelukt Zodra de storting is verwerkt en de gegevens zijn gecontroleerd, is je account aangemaakt. Vul de code in Per sms krijg je nu een verificatiecode toegestuurd.betchan casino no deposit bonus 2022 Bedrag kiezen Kies hier welk bedrag je wilt storten voor je eerste storting. Vul je telefoonnummer in en klik op “Verstuur“.3.gratis roulettespel

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >