Sociaal leren

2025-04-27 06:33:57

Gepost in: Auteur:

{title}mr bet casino no deposit bonus codes ook van belang is de tijd ie het casini je geeft om de bonus vrij te spelen.Livescore Bet: Stort minimaal €5 en zet deze €5 in op slots om 175 Free Spins te ontvangen voor Sweet Bonanza.5.bitcasino no deposit bonus code Je ziet vaak dat de welkomstbonus als casino bonus wordt weggegeven in de vorm van een bonustegoed of Free Spins.StortingsbonussenEr zijn verschillende online casino's waarbij een storting vereist is om de welkomstbonus te claimen.nl: 100% Welkomstbonus tot maximaal €250.online poker games software

bethard casino login

mobile mechanic casino Dit is het aantal keren dat je de bonus in moet zetten voordat je het gewonnen geld uit mag laten betalen.777. ook van belang is de tijd ie het casini je geeft om de bonus vrij te spelen. Alle casino's Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. 1561 Mensen gingen u voor! Ga spelen!bitcasino logo

i'm black jack

bet victor casinoVerberg uitleg Alle Welkomstbonussen op een rijtje:Bij Bestecasinobonussen.Circus: 100% Stortingsbonus tot maximaal €250 aan Free Bets.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!casumo casino mobile Dit is niet ingewikkeld. Je hebt alle stappen doorlopen en kan gaan spelen en gebruik maken van de welkomstbonus die je gekozen had. Alle casino's Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.5000 spelletjes

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >