Sociaal leren

2024-12-03 05:19:21

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino nijmegen drebcode Klachten betreffende deze Actie kunnen worden ingediend bij Lotto bv, Afdeling Klantenservice, Postbus 818, 2700 AV Zoetermeer, via e-mail: [email protected] of telefonisch: 070550 08 52 (gebruikelijke belkosten). 2. 7.online gokken free spins Voor deze Actie geldt dat er per account of deelnemer recht is op maximaal één keer de Gratis Weddenschap. 13. Deelnemers waarvan blijkt dat de opgegeven gegevens incorrect zijn of dat zij niet 24 jaar of ouder zijn worden uitgesloten van deelname aan de Actie en krijgen geen prijs.orange geant casino la foux

casino roulette images

888 casino promo code De actievoorwaarden zijn op te vragen bij klantenservice via [email protected] of telefonisch via 070-550 08 52 (gebruikelijke belkosten). 12. Een Deelnemer kan slechts éénmaal de 250 Gratis Spins ontvangen. 11. 7. In geval van een redelijk vermoeden van onrechtmatige beïnvloeding van de Actie, misbruik of fraude behoudt TOTO Onlinslots a fun casinoe bv zich het recht voor om deelnames of deelnemers aan de Actie te weigeren of het recht op een prijs (achteraf) te laten vervallen.enzo casino entrar

free casino spins no deposit 2022

super mario sunshine casino red coins Deelnemers waarvan blijkt dat de opgegeven gegevens incorrect zijn of dat zij niet 24 jaar of ouder zijn worden uitgesloten van deelname aan de Actie en krijgen geen prijs. Dit betekent eveneens dat er één keer een Gratis Weddenschap zal worden uitgekeerd per IP-adres, computer, huisadres, e-mailadres, telefoonnummer en IBAN (bank- en girorekeningnummer). Voor deelname moet men 24 jaar of ouder zijn en Nederlands ingezetene.huuuge casino video poker Cumulatie op basis van meerdere transacties vindt niet plaats voor deze Actie 4. 2. 19.gta v online casino glitch

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >