Sociaal leren

2025-03-19 04:01:12

Gepost in: Auteur:

{title}bestes online casino echtgeld 2022 Tenzij je wel echt Donald Trump bent. Dit bedrag mag je inzetten en hier hou je het bij. Hou je vast aan de routine, dan is het niet erg om een tijdje alleen te verliezen.jack s casino venray Zeslots 777 gratist het verstand op 0, laat je niet beïnvloeden en begin simpelweg met gokken.1. Dat kan heel vaak gewoon zelf zonder geld te storten, gewoon even uitproberen hoe het werkt.casino sloterdijk parkeren

online casino ideal 10 euro

vacatures holland casino groningen Dit bedrag mag je inzetten en hier hou je het bij."(Vereist)" geeft vereiste velden aan slots 777 gratisRegistreer nooit met valse gegevens, want ieder legale online casino zal je gegevens dubbel controleren voordat je in staat bent om een opname te doen. Zie je een progressieve jackpot of een simpel roulette slot waar de hoogste prijs al tijden niet is gevallen? Of heb je nog nooit bij een online casino gespeeld? Weet jij nog je eerste keer?enzo casino no deposit bonus code 2022

bonus deposit

online casino sites Maar als je dan wilt gokken met echt geld is het wel heel erg belangrijk dat je bepaalde fouten niet gaat maken. Dit bedrag mag je inzetten en hier hou je het bij. Tijd om in te zetten!online casinos betrouwbaar Tenzij je wel echt Donald Trump bent. Uiteraard is het zo dat op plekken waar meer mensen spelen, je over het algemeen ook meer winnaars ziet lopen. Wij houden je op de hoogte!jugar gratis blackjack 21

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >