Sociaal leren

2025-01-19 06:44:09

Gepost in: Auteur:

{title}casino rewards las vegas000 spins moet maken voordat je de eventuele winst mag opnemen. Dit betekent dat je 35. Je kunt ook kijken naar de algemene indruk van de verschillende recensies.online poker games ps4 Dit betekent dat je 35.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Laten we aannemen dat het spel dat je speelt een huisvoordeel heeft van 5% (dat zou niet ongebruikelijk zijn voor een gokautomaatspel in een online casino).online blackjack

casino live hotel maryland

huuuge casino chips Het zijn slechts dun verhulde advertorials die zijn geschreven door webmasters in de hoop een commissie te verdienen door spelers naar het casino te verwijzen.000 zal dan €5. Deze casino’s wil je natuurlijk het liefst vermijden. Let er bij de bonusvoorwaarden vooral op dat je de inzet vereisten begrijpt en dat deze redelijk zijn.000 zal dan €5.250 zijn.betchan casino betrouwbaar

guts casino promotions

n1 casino bonus code no deposit Heb je al heel snel het geluk een mooi bedrag te winnen, dan kun je dat dus direct opnemen. Wat kan ik met deze casino bonussen Een belangrijk ding om te onthouden is dat je bonussen niet hoeft te claimen. Deze vergunningverlenende autoriteiten zijn gevestigd in een heel ander rechtsgebied, zoals bijvoorbeeld Antigua en Barbuda.gta v casino bet glitch Je kunt dus ook gewoon geld storten en dan eventuele bonussen negeren. Ze zijn overweldigend positief. Let er bij de bonusvoorwaarden vooral op dat je de inzet vereisten begrijpt en dat deze redelijk zijn.best bet casino in jacksonville

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >