Sociaal leren

2024-09-15 15:02:25

Gepost in: Auteur:

{title}slot magic casino bonus code Heb jij het Lightning nummer op je lot? Er zijn twee tombola's die willekeurig balletjes presenteren. In totaal worden er zes ballen getrokken uit deze tombola's: vijf ballen uit de eerste en één Powerball uit de tweede.voodoo dreams casino free spins 5 april 2022 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Elke ronde doet er wel één Lightning nummer mee. Lightning 6 spelen is zeer eenvoudig.new online casinos 2022 australia

casino bonus $500 free

best casino bonus 10 deposit De algehele uitstraling van het spel zorgt voor een opwindende sfeer. Het is een loterij waarbij willekeurige ballen getrokken worden, die je moet matchen met de nummers op jouw lot. Elke ronde zal er in dit live casino spel een Lightning nummer worden toegevoegd voor grotere winsten. Het is een spel dat gebaseerd is op handwaardes in poker. De eerste vijf die slot v casinogetrokken worden zijn normale nummers. In de tweede tombola zitten 10 balletjes, nummer 1 tot en met 10.online blackjack live dealer real money

lucky days casino live chat

russische roulette boek Maximaal kun je per ronde 25 loten kopen.eluk kun je leuke prijzen winnen. In de eerste tombola zitten 40 balletjes, nummer 1 tot en met 40.gratis oude speelautomaten spelen De multiplier varieert van 2x tot 10x. 5 april 2022 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Het is een spel dat gebaseerd is op handwaardes in poker.888 casino offers

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >