Sociaal leren

2025-04-28 20:43:19

Gepost in: Auteur:

{title}wildz casino telefoonnummer Je moet islot online free spin senza depositon dat geval dus eerst 35x €7. De casino's verbinden namelijk wel bepaalde voorwaarden aan het gebruik van dergelijke bonussen.000 aan inzetten plaatst, krijg je punten voor dat bedrag.it's my lucky day werbung casino Met andere woorden, als je tijdens het bezoek aan het casino in totaal €5.500 inzetten, voordat winst kan worden opgenomen. Als je blackjack speelt met een huisvoordeel van 1%, is je verwachte verlies op €5.las vegas casino orleans

roulette casino big win

mobile casino real money app Met andere woorden, als je tijdens het bezoek aan het casino in totaal €5. Het zijn bonussen die je bijvoorbeeld krijgt wanneer je voor het eerst bij een online casino gaat spelen.000“. Daarnaast biedt dit systeem nog een voordeel. Je moet namelijk een bepaald bedrag aan inzetten plaatsen voordat je eventuele winsten bij een casino kunt claimen. Aangezien je bankroll slechts €7.kaboo casino malta

online gokken blokkeren

lv bet casino bonus code In dit geval heeft het online casino inzetvereisten toegepast op zowel het bonusgeld én het bedrag dat je stort.500 zijn.500 inzetten, voordat winst kan worden opgenomen.casino rewards no deposit500 stort, het casino €5.750. Het betekent ook dat je beter games zoals roulette vermijdt en in plaats daarvan games zoals baccarat, blackjack en craps gaat spelen.online casino lage inzet

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >