Sociaal leren

2025-02-11 18:27:51

Gepost in: Auteur:

{title}black lotus casino free spin codesStreet (Straat)Een straat is een pokerterm dat gebruikt wordt voor elke kaart die gedeeld wordt. Als voorbeeld, een K, Q van harten.Stud pokerEen vorm van poker waarbij geen gemeenschappelijke kaarten aanwezig zijn.casino kitty gamesSplit potEen split pot komt voor als twee of meerdere spelers dezelfde handwaarde hebben.StraightEen pokerhand bestaande uit bijvoorbeeld 4, 5, 6, 7, 8 (vijf kaarten opeenvolgend).TrayEen plateau waar fiches in geplaatst worden om naar een andere tafel te verplaatsen.live casino mit bonus

river belle casino mobile

online casino belgieStraight flushDe op één na best mogelijke hand in Texas Hold’em poker. Een speler kan ‘Tilt’ raken na een ‘Bad beat’ of grote simple casino gamblejoeverliezen in één keer.TightWanneer een speler minder handen dan de gemiddelde speler speelt. Met suited kaarten heb je voor de flop meer kans om een ‘Flush’ te maken.TightWanneer een speler minder handen dan de gemiddelde speler speelt. Deze hand kan op verschillende manieren gevormd worden.casino online nederland

casino games with lowest house edge

jack s casino purmerendTiltMentale verwarring, frustratie of emotioneel overstuur wat uiteindelijk resulteert in slechte keuzes.SnowmenEen pokerterm voor twee achten in Texas Hold’em. Een Tray wordt vaak gebruiktspinia casino no deposit bonus code De ‘Small blind’ is de speler links van de ‘Button’. Vervolgens mag degene met de ‘Straddle’ als laatste beslissen wat te doen. Als voorbeeld, 9, 10, J, Q, K van dezelfde suit.sugar casino betrouwbaar

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >