Sociaal leren

2024-09-11 06:17:08

Gepost in: Auteur:

{title}casino scheveningen oud en nieuw Echter, als jij jonger bent dan 24 jaar, kun je deze bonus niet claimen. Doet het casino dit niet? Je vermenigvuldigd jouw inzet met de quotering die voor die wedstrijd geldt.holland casino poker valkenburg Holland Casino Online heeft in de fysieke vestiging in Scheveningen een ruimte speciaal ingeric Echter, als jij jonger bent dan 24 jaar, kun je deze bonus niet claimen. Je vermenigvuldigd jouw inzet met de quotering die voor die wedstrijd geldt.online wedden

maria clinic casino

silversands casino euro Je kunt bij Holland Casino Online betalen met iDeal, Sofort, Trustly, Mastercard, Maestro en Visa.Casino informatie Websitehttps://www.⭐ Kan ik een andere creditcard toevoegen nadat ik al geregistreerd ben? Je kan er dus vanuit gaan dat Holland Casino Online betrouwbaar is en dat je er eerlijk kunt spelen.Storten bij Holland Casino Online, hoe doe ik dat? Je kan er dus vanuit gaan dat Holland Casino Online betrouwbaar is en dat je er eerlijk kunt spelen.big bad wolf slot free play

las vegas casino nevada

hack 4 all online casinohollandcasino. Dan lopen zij het risico de vergunning te verliezen.⭐ Kan ik een andere creditcard toevoegen nadat ik al geregistreerd ben?guts casino 200Casino informatie Websitehttps://www. Op deze manier kom je erachter wat je kunt winnen op die weddenschap. Holland Casino Online biedt een welkomstbonus aan, deze kun je terugvinden onder “Promoties”.spin casino english

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >