Sociaal leren

2025-05-15 02:55:04

Gepost in: Auteur:

{title}turbo casino login De presentator draait steeds aan het wiel en kondigt de uitkomsten aan. Je ziet vier rijen onder elkaar en het balletje gaat eerst langs een getal met ‘+’, dan met ‘x’, dan weer met ‘+’ en dan weer met ‘x’. De minimale inzet is €0,20 per ronde.blackjack toernooi holland casino Als je aankomt bij Candy Drop en je hebt hierop ingezet dan heb je de keuze uit drie verschillende balletjes. Dit creëert een gezellige en vrije sfeer.Hoe het spel eruit ziet op je beeldschermAls je het spel gaat spelen zie je in ieder geval de setting van het spel.las vegas casino online no deposit bonus

casino sieger loyalitätspunkte

pokerstars casino mobile app De achtergrond lijkt op een snoep sprookjesland en in het midden staat het grote rad. Dit creëert een gezellige en vrije sfeer. De bonusspellen vallen gelijk op door hun logo. Maximaal kun je €500 inzetten per ronde. De presentator loopt hierheen en je krijgt een gokkast te zien die ook weer bij het thema past. Het ligt er dus aan waar jouw gekozen kleur balletje langs komt en welke waarde het dan wordt.spinners casino niagara

hoeveel is entree holland casino

casino free slot machine De minimale inzet is €0,20 per ronde. Veelgestelde vragen 🍭 Kan ik Sweet Bonanza Candyland gratis spelen? De presentator draait steeds aan het wiel en kondigt de uitkomsten aan.ideal no account casino Op het rad staat Sweet Bonanza Candyland in aantrekkelijke kleuren en letters. Het kan ook zo zijn dat het balletje langs een leeg vakje komt. Je ziet blauw, rood en geel.online casino zahlungsmethoden

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >