Sociaal leren

2025-03-26 05:40:40

Gepost in: Auteur:

{title}las vegas casino sign Je speelt Mega Roulette met een RTP van 97,3%. Rechtsboven staan verschillende knoppen van het volume, instellingen en de chat bijvoorbeeld. Wanneer je Mega Roulette gaat spelen moet je minimaal €0,10 inzetten en maximaal kun je €5000 inzetten per ronde.pokerstars initial deposit bonus Exclusief: Welkomstbonus tot wel 220 Free Spins Pak de bonus Lees review Hoe speel ik Mega Roulette? Klik één van de fiches aan en klik vervolgens op de inzetopties die je wilt kiezen.De maximale uitbetaling kan 500 keer de inzet zijn.online casino games to earn money

sugar creek casino jackpots

onderzoek online kansspelenWat het leuk maakt is dat je al deel kan nemen met een inzet van €0. Achterin in het midden zie je Mega Roulette staan. De achtergrond is zwart met een donkerblauwe kleur die licht geeft. De multiplier kan oplopen tot wel 500x. Wat de achtergrond aantrekkelijk maakt is de donkere setting met een lichtgevende kleur blauw.♣️ Heeft Mega Roulette een bonus?gta v best casino machine

magic red casino tabbe

welk online casino betrouwbaar Dan wordt het direct op je saldo bijgeschreven. Dan wordt het direct op je saldo bijgeschreven. Wat de achtergrond aantrekkelijk maakt is de donkere setting met een lichtgevende kleur blauw.casino no deposit nederland Exclusief: Welkomstbonus tot wel 220 Free Spins Pak de bonus Lees review Hoe speel ik Mega Roulette? Mega Multiplier Nadat de inzetten bevestigd zijn, wordt de Mega Multiplier bepaald.Wat het leuk maakt is dat je al deel kan nemen met een inzet van €0.mega casino phone number

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >