Sociaal leren

2024-10-16 09:07:16

Gepost in: Auteur:

{title}bestes online casino kostenlos Bovendien is het belangrijk om te onthouden dat elke vorm van gokken altijd een risico met zich meebrengt en dat verliezen onvermijdelijk is. Alleen maar multipliersFunky Time draait om multipliers. Daaruit kunnen we ook opmaken dat sportweddenschappen steeds populairder worden.is mr play casino legit Deze multipliers landen op een van de vakjes uit het rad. Denk hierbij aan handicap-weddenschappen, totale doelen-weddenschappen en weddenschappen op individuele prestaties. 1561 Mensen gingen u voor!bwin casino apk

las vegas casino rtp

bwin casino geht nicht 1561 Mensen gingen u voor! Als je Funky Time gaat spelen kun je niet stilzitten op je stoel. Wij houden je op de hoogte!Je waant jezelf in een geweldig jaren'70 thema. Denk hierbij aan handicap-weddenschappen, totale doelen-weddenschappen en weddenschappen op individuele prestaties.Sportweddenschappen in NederlandEr zijn veel bekende internationale bookmakers die beschikbaar zijn voor Nederlandse spelers, zoals Unibet of bet365.las vegas casino with buffet

bronze casino online

0-3 month black jacket Op basis van het succes van Crazy Time heeft de maker dit spel ontwikkeld. Deze multipliers landen op een van de vakjes uit het rad. Daaruit kunnen we ook opmaken dat sportweddenschappen steeds populairder worden.live casino customer service Het is belangrijk om verantwoord te gokken. Als je Funky Time gaat spelen kun je niet stilzitten op je stoel. Het is een live spel met jack s casino zutphen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >