Sociaal leren

2025-02-18 16:18:17

Gepost in: Auteur:

{title}21 casino promotions Het grootste bedrag dat je kan winnen is met een Full House, wat betekent dat je de hele kaart vrijspeelt.2. Slingo Deal or No Deal is bij verschillende online casino's te spelen.roulette online no money Aan beide zijdes van de Slingokaart staan bedragen die te winnen zijn. Het thema is helemaal in de stijl van Deal or No Deal die je van de televisie show kent. Het brengt een stukje extra spanning met zich mee.free casino slot games to play offline

casino rewards xmas gift

toekomst holland casino Het gaat heel snel lijken op een bingo spel. Is het horizontaal, verticaal of diagonaal, alles werkt. Het grootste bedrag dat je kan winnen is met een Full House, wat betekent dat je de hele kaart vrijspeelt. Als je minder dan 4 slingo’s hebt kun je het spel beëindigen, je hebt dan niks gewonnen. 1. Als je minder dan 4 slingo’s hebt kun je het spel beëindigen, je hebt dan niks gewonnen.poker texas holdem online gratis sin registro

casino i holland

sault ste marie casino phone number Het brengt een stukje extra spanning met zich mee. Je kan met Slingo Deal or No Deal zelf in de stoel gaan zitten, een doos uitkiezen waarna je het gaat opnemen tegen de bankier (lees spel). Ook kunt je er voor kiezen om een extra spin te kopen.casino amsterdam kleiderordnung Doel is om zoveel mogelijk lijnen vol te maken. 1561 Mensen gingen u voor! De richting maakt in deze niet uit.uitleg wedden voetbal

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >