Sociaal leren

2025-02-16 09:38:36

Gepost in: Auteur:

{title}rivers casino online blackjack Je wint als de shooter deze gooit voordat hij 7 of 4 op de normale manier gooit. Bij een 12 wint of verliest de speler niets. Deze inzet betaalt 5 keer je inzet uit.roulette spelen online gratis Bij Pass Line weddenschappen wed je op de werper (degene die op dat moment met de dobbelstenen gooit).nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees revierobert b casinow Onze favoriet! Hard 4 en Hard 10 betalen 8 keer je inzet uit.is wild casino legit

holland casino amerikaanse roulette

one eyed jack casinonl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees revierobert b casinow Onze favoriet! De shooter zal de dobbelstenen blijven gooien tot hij een 4, 5, 6, 8, 9 of 10 gooit. Nu geeft de werper de dobbelstenen aan de volgende speler. Elke ronde bij Craps heeft twee fases. Is de Come Out worp een 2, 3 of 12?Vervolgens plaatst de dealer een puck/schijf met “ON” op het Point getal en gaat de tweede fase van de ronde in.slotwolf casino promo code

21 casino withdrawal times

online casino 300 deposit bonus Wanneer je op de “Don’t Pass Line” weddenschappen wilt wedden, dien je de fiches op de Don’t Pass Line te plaatsen. Om een ronde te starten zal de ‘shooter’ één of meerdere ‘Come Outs’ gooien. Dit zijn weddenschappen waarbij je met de fiches langer op één plek kunt blijven staan.biggest win casino ever Dit zijn de ‘Come Out’ en ‘Point’. Hierbij plaats je een inzet op 1-1, 6-6, 1-2 of 5-6. Dit kan je doen door een fiche op de Pass Line te plaatsen.who owns 21 casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >