Sociaal leren

2024-07-13 23:57:45

Gepost in: Auteur:

{title}http //pokerstars casino Wij geven je de drie beste redenen:• Je kiest zelf welk risico je neemt. Hier kun jij als speler natuurlijk volop van profiteren. Je kunt hierdoor kiezen uit een enorm aanbod aan online casino’s die je op jouw iPhone kunt spelen.betrouwbare online casino rouletteCasino's met een Nederlandse vergunningAls je gaat gokken met iPhone in de toekomst, doe dat dan altijd bij een online casino met een Nederlandse vergunning. Hiermee kun je niet alleen ontspannen maar ook serieuze geldbedragen winnen. Wij houden je op de hoogte!unibet casino promotions

casinoeuro betrouwbaar

casino 777 opiniones Als je een iPhone hebt en een internetverbinding kun je al beginnen. Dan weet je dat je bij een eerlijk en betrouwbaar casino speelt."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Er zijn echter nog meer redenen om casino te spelen via je iPhone. Je batterij loopt dan minder snel leeg, je kunt hierdoor nog langer spelen zonder dat je tussendoor je iPhone hoeft op te laden. Leuk en spannend dus.3bet

blackjack spelregels simpel

jack casino uitgeest Leuk en spannend dus. Wij geven je de drie beste redenen:• Je kiest zelf welk risico je neemt. Je batterij loopt dan minder snel leeg, je kunt hierdoor nog langer spelen zonder dat je tussendoor je iPhone hoeft op te laden.betsson casino online spiele Als je een iPhone hebt en een internetverbinding kun je al beginnen. Dankzij de kwaliteit van je iPhone scherm is de spelbeleving zelfs veel beter. Maar dit is vaak niet verplicht.texas holdem governor of poker online

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >