Sociaal leren

2025-02-08 04:33:30

Gepost in: Auteur:

{title}voetbal wedden gratis bonusteit wordt geverifieerd door middel van jouw identiteitsbewijs. We zullen je voor je toelichten. Je kunt nu gaan inloggen en beginnen met spelen.circus casino vacatures Wat opvalt is dat er geen welkomstbonus beschikbaar is, al zijn er wel veel andere bonussen te krijgen.Daarna klik je op “Storten“.Daarna klik je op “Storten“.live casino paysafecard

the d las vegas casino host

blackjack numbers Wat opvalt is dat er geen welkomstbonus beschikbaar is, al zijn er wel veel andere bonussen te krijgen. Klik daarna op “Doorgaan“. Klik daarna op “Doorgaan“. Kies je bank en een stortbedrag Hier kun je kiezen welk bedrag je wilt storten.🎁 100% welkomstbonus ontvangenHeb je nog niet eerder met een account gespeeld bij PokerStars Casino?⭐ Welke vergunningen heeft bwin?goldrun casino no deposit bonus 2022

lucky days casino no deposit bonus

online poker games for money Ja, jouw gegevens en account worden beschermd met behulp van een SSL-versleuteling. De aanbieder heeft licenties van Malta Gaming Authority, de Gibraltar Regulatory Authority, de United Kingdom Gambling Commission, de European Gaming and Betting Association en de Nederlandse autoriteiten.nl het casino te bezoeken en eventueel te registreren!online gokken kansspelautoriteitPokerStars Casino PokerStars Casino is de grootste pokersite ter wereld en zoals de naam al zegt kun je hier de beste pokervarianten spelen.⭐ Is de website van bwin veilig? Bevestig je betaling Om jouw storting te bevestigen moet je de QR-code scannen.pokerstars casino uk reviews

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >