Sociaal leren

2025-02-13 07:51:29

Gepost in: Auteur:

{title}online casino quotesDeze aanbieding is alleen beschikbaar voor nieuwe spelers die een storting doen. Anders komen deze te vervallen.De spelers MOETEN de bonus accepteren terwijl ze een eerste storting doen.eurocasino kotiutusSpelers kunnen meer dan €25 storten, maar bonusgeld wordt alleen toegepast op de eerste €25. 🎮 SPELEN Je kunt gaan genieten van de uitgekozenpokerstars casino france gokkasten!De organisator behoudt zich recht om een aanbieding aan een speler om welke reden dan ook te weigeren of om een aanbieding op elk moment in te trekken.best casino online 888

free online casino slot machine

slotwolf betrouwbaar Bij 3 stortingen van €20 krijg je voor elke storting €20.Deze promotie is beperkt tot één per tombola-account. Er is een minimale storting vereist van €20. Nieuws Geschreven door Evi Geplaatst op 18 oktober 2022 Home › Artikelen › Bingo bij tombola is voor iedereen! Bij tombola kun je al meespelen vanaf €0,05.Echt geld wordt eerst ingezet totdat het allemaal is gebruikt, daarna wordt bonusgeld ingezet.new online casino sweden

legal online casino michigan

casino knokke slots Bij pokerstars casino francefysiek bingo moet je goed opletten welke cijfers er omgeroepen worden en of je deze dan ook aangekruist hebt op je bingokaart.Spelaanbod van ComeOn!!5 euro no deposit casino Ga naar ComeOn! Er staan 150 Free Spins voor je klaar zodra je je registreert. Er staan 150 Free Spins voor je klaar zodra je je registreert.gta casino spin the wheel glitch

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >