Sociaal leren

2024-07-14 00:33:17

Gepost in: Auteur:

{title}casino monte carlo slots 23.Aan deze bonus is een inzetvereiste gekoppeld van 25x. Alle bonussen moeten expliciet door de speler geaccepteerd worden voordat deze actief worden en kunnen alleen door Fair Play Casino worden uitgekeerd.casino monte carlo english9. Laatste update 22 maart 2022. Fair Play Casino behoudt zich het recht voor om winsten die voortvloeien uit dit soort inzetten ongeldig te verklaren.888 casino email addreb

bob casino book of aztec

casino machine a sous paris12. Ook kan Fair Play Casino overgaan tot het sluiten van het spelersaccount. Om gebruik te maken van een Fair Play Casino bonus moet je een volledig geregistreerd en geverifieerd spelers-account hebben bij Fair Play Casino en de leeftijd hebben bereikt van minimoranje casino app downloadaal 24 jaar."(Vereist)" geeft vereiste velden aan7. Bijvoorbeeld; storting van €100 en bonus van €50 –> inzetvereiste: (25x €50) = €1,250, -.21 casino indio

goldrun casino no deposit

online casino österreich legal Contant geld en bonus geld worden in de volgende volgorde gebruikt: eerst contant geld; daarna bonus geld. Dit houdt in dat je 25x het bonus bedrag moet inzetten, voordat de bonus oranje casino app downloadwordt omgezet in contant geld dat je kunt laten uitbetalen. Wij houden je op de hoogte!huuuge casino not loading 1561 Mensen gingen u voor! Deze Actie wordt georganiseerd overeenkomstig de Gedragscode Promotionele Kansspelen 2014. Alle winsten die zijn verkregen met inzetten met bonus gelroulette casino hack

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >