Sociaal leren

2025-03-19 13:47:59

Gepost in: Auteur:

{title}spin gratis la coin master Check dit in de bonusvoorwaarden en anders in Hoe werken de rondspeelvoorwaarden? Als er 100% staat vermeld bij het bonusbedrag, ontvang je het volledige, ernaast staande bedrag.sizzling hot slot machine free play Soms zijn spellen, zoals reeds gezegd, uitgesloten van bepaalde randvoorwaarden. een eenvoudige manier hoe je dit kunt doen. Je moet niet verbaasd opkijken als je op lastige formules stuit als je je gaat inlezen over het vrijspelen van bonussen.top 6 online casinos

parkeren hollands casino breda

bob casino betrouwbaar Schrijf gewoon de formule op en je kunt hem altijd eenvoudig invullen om de rondspeeleis te achterhalen.Hoe werken de rondspeelvoorwaarden? De bonusvoorwaarden kunnen flink van invloed zijn op hoe je speelt. Als je de formule intimiderend vindt, is dit echt nergens voor nodig, want je kunt hem heel eenvoudig invullen. Een casino heeft hiervoor het volgende bedacht. Bonussen kunnen dus komen te vervallen.karamba casino zahlungsmethoden

gta v casino spin wheel car

casino games real cash Dit wordt met een moeilijke vakterm ook wel de rondspeeleis genoemd. Dus als een casino aangeeft 100% uit te betalen tot een bedrag van 25 euro, krijg je 25 euro wanneer je 25 euro stort. Althans, het heet anders.mr.play casino erfahrungen Check dit in de bonusvoorwaarden en anders in Check dit dus altijd eventjes van tevoreopeningstijden holland casino breda kerstn! Als je de formule intimiderend vindt, is dit echt nergens voor nodig, want je kunt hem heel eenvoudig invullen.holland casino poker events

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >