Sociaal leren

2024-12-09 17:22:02

Gepost in: Auteur:

{title}black jack zespół andrychów De varianten met meer ballen zullen logischerwijs ook langer duren. Er wordt gespeeld met de getallen 1 tot en met 80. Je hebt dan de getallen 1 tot en met 75.free spin veren casino oyunları Je hebt dan de getallen 1 tot en met 75. Bingo is dus voor elke soort speler toegankelijk. In 2017 werden ze zelfs bekroond tot ‘Bingo Leverancier’ van het jaar.new online casino ideal

online roulette voor echt geld

sportsbook with live casinoAls je bij Holland Casino Online bingo gaat spelen heb je keuze uit de volgende varianten: 75 ball, 80 ball en 90 ball.Er zijn verschillende Bingorooms. Het middelste vakje is altijd vrij, waardoor je met 24 getallen per kaart speelt.Storten bij Holland Casino Online, hoe doe ik dat? Meer instructies over Holland Casino Online Hoe kan ik uitbetalen bij Holland Casino Online? Er is geen hokje vrij, dus je speelt met 16 getallen.online live blackjack usa

slotwolf no deposit code

betchan casino app80 Ball bingo speel je met kaarten van 4×4. En daarnaast kun je nog kiezen voor Age of the Gods Bingo, Fluffy Favourites Bingo, Spirit Twister Bingo en Value Bingo.De sterke wereldwijde positie van Playtech wordt bevestigt doordat ze elk jaar meerdere prijzen hebben gewonnen.rembrandt casino erfahrungen000 dagelijkse spelers en 20.De sterke wereldwijde positie van Playtech wordt bevestigt doordat ze elk jaar meerdere prijzen hebben gewonnen.De sterke wereldwijde positie van Playtech wordt bevestigt doordat ze elk jaar meerdere prijzen hebben gewonnen.free online roulette quick spin

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >