Sociaal leren

2024-12-09 17:53:18

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino venlo rouletteOok leuk om te lezen Algemeen Wat maakt online gokken zo populair 8 juni 2023 Algemeen Waar kan ik online gokken? Dit komt door hogere tarieven voor belasting op het prijzengeld die uitgekeerd wordt. Ten opzichte van 2015 is dat een stijging van meer dan 9 procent.black jack echt geld Dat is 7 keer zoveel als in 1995. Elke spin is Zo werd er in 2018 ruim 500 miljoen geïnd aan belastinggeld.best casino online app android

jacks casino open 1 juli

las vegas casino age requirement Het gemak, en het is allemaal binnen handbereik. 26 juli 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?De schatkist wordt gespekt door kansspelen en loterijenHet aandeel dat de gokindustrie in de gehele Nederlandse economie levert is vrij beperkt, namelijk 0,2 procent. HD kwaliteit beelden bieden je de ultieme casino ervaring en je hoeft er niet de deur meer voor uit. HD kwaliteit beelden bieden je de ultieme casino ervaring en je hoeft er niet de deur meer voor uit. Dat is 7 keer zoveel als in 1995.casino spins no deposit bonus

q casino rewards card

casino live romania Wel levert het de schatkist steeds meer op. 26 juli 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Wij houden je op de hoogte!new online casino march 2022 Het gemak, en het is allemaal binnen handbereik. Online gokken is illegaal maar wordt naar verwachting in januari 2021 volledig gelegaliseerd. Elke spin is macau casino 8 euro

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >